пʼятниця, 1 червня 2012 р.

Кардмейкінг та скрапбукігн! Журнал!

Всім привіт
Ось і прийшло літечко!!! Ура, але погода в нас зовсім не літня, падає дощ((( а так хочеться тепла, але не буду про це, а хочу розказати, що сьогодні вийшов перший в Україні безкоштовний цифровий журнал про кардмейкінг та скрапбукінг. Читайте журнал онлайн або завантажте на свій ПК абсолютно безкоштовно!


Це щось неймовірно цікаве і красиве! Дякую Яні, за таку роботу!
А, ось і сам журнальчик! Заходьте! Для всіх бажаючих проводиться
розіграш подарунків!

Заглянули, ну і як вам? Особисто мені журнальчик ну дуууже сподобався!!! Для мене дуже корисна інформація була про знімки влітку (ну для чогось я таки купила новий фотоапарат;-)), редагування фото, коротке, зате дуже цікаве та змістовне інтерв'ю, доступні МК. Ну а роботи Яна відібрала дійсно найкращі (кожна має свою ізюминку). Але що я буду розказувати заходьте і читайте самі)))

Всім гарного дня, па-па.




1 коментар:

  1. Добрый день! В блоге Свободное творчество вы записались на одну из АТСок. Я до сих пор жду ваш адрес. Пришлите его на электронку ds.selena@gmail.com
    C уважением Елена (Gestija)

    ВідповістиВидалити