пʼятницю, 29 червня 2012 р.

Букет з цукерок.

Всім привітик.
Я знов така свиня пропала на довгий час. Обіцяла найближчим часом виставити чим я тут займалася і ніяк не можу найти вільну хвилинку. Але нарешті таки знайшла. Хочу вам сьогодні показати свою першу спробу зробити букет з цукерок. Заняття я вам скажу таки дуже цікаве, але саме гірше втримати себе щоб не зменшити кількість квітів(не з'їсти цукерочки :-))))



Цей букетик зробила для своєї племінниці, для тої що робила дитячий альбом. І в неділю вже нарешті свої творіння подарую їй. Переживаю страшне, так хочу щоб подарунок сподобався. 
 Надіюся що тепер на довго пропадати не буду, бо роботи в мене назбиралася немаленька купка а все ніяк не виставлю тут.
 Всім папа. Цьом)) 

6 коментарів:

  1. Дуже гарний букетик! Я думаю що твоїй племінниці обов"язково сподобається)
    А ще там мої улюблені цукерки, ті що в золотистій обгортці)

    ВідповістиВидалити
  2. Як я заздрю племінниці, такі подарунки...і альбом суперовий та безцінний! Обовязково сподобається!

    ВідповістиВидалити
  3. Не наговаривай на себя!
    Ты умничка, такую красоту сотворила!

    ВідповістиВидалити
  4. Леся, дуже гарна робота! :)

    Заходь до мене по нагородку:
    http://handmade-from-nimfeya.blogspot.com/2012/12/blog-post.html

    ВідповістиВидалити
  5. Прекрасные букетик! Твой блог тоже крсный, заходите в гости:

    http://fashionfeminine.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити